Muziek

1 augustus 2009

"Life is just a lonely highway.  I'm out here on the open road.  I'm old enough to see behind me but young enough to feel my soul."  Deze toepasselijke woorden van Lenny Kravitz schalden deze namiddag (lichtelijk vals waarschijnlijk :-)) door de velden van de regio La Creuze.  Ik heb me laten vertellen dat deze regio een van de meest uitgestorvene van Frankrijk is en om de stilte een beetje doorbreken had ik wat muziek in mijn oren geplugd. Ik heb me eens goed laten gaan op de muziek :  danspasjes met de rugzak en heler luidkeelse concerten.  Er is hier toch niemand die me ziet of hoort.  Alhoewel... ik denk dat ik hier en daar toch een hagedisje of een boer op zijn traktor heb doen opschrikken. :-)

Ik wil hier toch ook even iets kwijt over de vliegen.  Ik wordt gek van de vliegen want ze kunnen niet vliegen :-)  Ik krijg regelmatig een volledige familie in volle snelheid tegen mijn hoofd.  En af en toe vliegt er ook eentje recht in mijn oor.  Kan er iemand ajb vlieglessen komen geven aan de Franse vliegen? :-)

1. Op de Beeck Isolde:
    3 augustus 2009
    Hé Tonia ,
    Viel het mee kon je langs landgenoten...maarik wist het niet... te laat! Heb vrienden (belg. veeartsen) in''la Creuze'': Mainsat-le Treix-Auzances - Trois Fonds.
    Zo stap met vleugels open met vlieglessen gevend dapper door.Groetjes van Seron.Isolde