Engeltjes

27 juni 2009 - Sery, Frankrijk

Heel mijn leven lang heb ik al het gevoel dat ik omringt wordt door engeltjes.  Zo ook op deze reis.  Jullie hebben al kennis gemaakt met Anneke en Renze maar ik had jullie nog niet verteld dat het echte engeltjes zijn.  In de paar dagen dat ik van hun gezelschap heb mogen genieten hebben ze me al echt verwend.  Ze brengen boterhammen met ei voor me mee op onze tochten, ze spelen gids, ik mocht hun fototoestel gebruiken toe het mijne in panne viel, ze brengen koeken voor me mee, ...   Het zijn 2 echte schatten!

Gisterenavond kreeg ik bezoek van nog een engel, een Charlie's Angel. Mijn zusje Wendy kwam op bezoek op weg naar huis van een bergwandeling-missie in Zwitserland.  Het deed deugd haar te zien en ze zag er goed uit.

En vandaag bezoek van 3 Hell's Angels.  Martijn, Arne en Nico kwamen in Sery aangescheurd op hun stoere moto's.  Onder hun  zware pakken en helmen zaten 3 echte engeltjes (toegegeven soms met een dikke B ervoor :-)).  Dankzij hen heb ik 2 dagen zonder rugzak kunnen lopen en dat heeft mijn rugske serieus deugdgedaan.  Dank u mannen!  Ik heb genoten van jullie gezelschap!

1. Arne:
    30 juni 2009
    Die Bengel zal Nico wel zijn. Jullie ontmoeten was de kers op de taart van een geslaagd weekendje ontspanning. Je bent een prachtvrouw en ik wens je veel succes en leuke ontmoetingen op de rest van je tocht.
    Arne.
  2. Tonia:
    2 juli 2009
    Dank je Arne! Het was ook heel fijn om jou en Martijn te ontmoeten. Ik vrees wel dat die B voor jullie alle 3 staat. toegegeven Nico is zeker en vast de grootste bengel :-)