Alleen

6 juli 2009 - Outines, Frankrijk

Je zal het niet geloven maar nu heb ik weer een heel huis voor mij alleen.  Een prachtige gîtes deze keer in the middle of nowhere.  Plaats voor 18 mensen, prachtige tuin, alle voorzieningen en ikke, in mijn uppieke.  Het is toch vakantie?  Waar zijn al die toeristen?

1. Christiaan:
    8 juli 2009
    My dear choekelatje, tussen al die dieren die je op je tocht tegenkomt zou ik best wel eens een vlieg (nee, dan zou je me misschien onwetend een mepje geven) liever een vlinder zijn,dan kan ik heimelijk(zonder je te storen)een beetje mee ronddartelen op je avontuurlijke tocht en jij maar denken dat je alleen bent.Nee nee wij zijn allemaal vermomd in de grootste verscheidenheid van dieren vlinders,herten of zelfs knipogende hazen!!! Je zal zien dat de dieren zelfs contact met je zullen zoeken naarmate je dichter bij jezelf komt(de rustige kant) waardoor je dan automatische ook een rustig energieveld uitstraald wat uitnodigend is voor elk wezen mens of dier!!
    Dat je overal logies vindt waar je alleen bent zal zich misschien vertalen in het feit dat je inderdaad aan jouw tocht bezig bent en zo onbewust je gedachten worden gestimuleerd om een balans van de dag te maken op een moment dat je niet verstrooid wordt door die knipogende haas of een fladderend vlinder! In ieder geval kan ik me best voorstellen dat er enorm veel gedachten,indrukken, geuren,herinneringen,emoties enz. bij het stappen in je opkomen!Gevoelens die je genoeg stof geven om tijdens al dat stappen je aan het denken te zetten tenzij dat je de denkschakelaar al gevonden hebt! Dan moet je me die zeker laten weten waar ik die kan vinden, kan ik ook eens effe pauzeren.
    In ieder geval als je een dezer een vlinder opmerkt ben ik gewoon effe in de buurt die een mooi bloemmetje meepik hé! ;-)
    ciao ciao pelgrima!
    Geniet er met volle teugen van Hé