Afscheid

8 augustus 2009 - Limoges, Frankrijk

Vandaag heb ik afscheid genomen van mijn ventje voor lange tijd.  We zullen het nu zo'n 2 maanden zonder elkaar moeten stellen en dat is niet makkelijk. Maar ik ben vooral heel dankbaar voor de fijnen dagen die we weer samen hebben doorgebracht, het was echt genieten.  Zo al wandelend heb je de meest bijzondere gesprekken.  Onze relatie is er alleen nog maar beter op geworden en als we elkaar terugzien in oktober zal het grote liefde zijn.  Zoals ze in het Engels zeggen "absence makes the heart grow fonder' ;-)

Ik wil hier toch ook nog even met enige trots vertellen dat Bert in het totaal 300 km met me heeft meegestapt, dus 3 dodentochten voor hem dit jaar. Knap!

1. Ilse D:
    12 augustus 2009
    Wauw ! 300 km. Way to go go, Bert !
    En hoeveel km heb jij er al op zitten, meer dan 1000 intss ?
    Ik heb zondag 60 km gefietst, ook flink hé :-)
    Ik ben blij dat je al zo'n mooie en indrukwekkende reis achter de rug hebt en ik ben er zeker van dat er nog heel veel prachtige dingen en allerlei leuke verrassingen op je wachten op je verdere reis. Knuffels, Ilse
  2. Robby Magnien:
    12 augustus 2009
    Hey Tonia,
    Het blijft prettig om je zo te volgen.
    Ik wilde je even bellen, maar ik merk dat ik je nummer niet (meer) heb.
    Als je dat goed vindt, natuurlijk.

Take care hé
    Robby
  3. Tonia:
    20 augustus 2009
    Robby, mijn nummer is 0032497 97 79 97. You can call me whenever you feel like it.