Verloren in de stad

25 juli 2009 - Nevers, Frankrijk

Voor het eerst sinds lang bevind ik me terug in een grote stad en ik voel me eerlijk gezegd totaal niet op mijn plaats.  Tussen al die naar parfum ruikende mensen ben ik me pijnlijk bewust van mijn niet zo fris pelgrimsgeurtje.  In de winkels voel ik me ongemakkelijk en moet ik oppassen dat ik niets omstoot met mijn rugzak.  En de supermarkt die is gewoon te groot.  In de kleine dorpswinkeltjes hebben ze 4 soorten kaas, hier 100.  Ik stond een beetje beduusd voor de koeler te gapen en ben uiteindelijk gegaan voor ... 1 van de kazen die ze ook in de dorpswinkeltjes verkopen.  (dit deed me erg denken aan hetgeen Suzy me vertelde : als product van een keuzemaatschappij heeft onze generatie het moeilijk want we staan nooit volledig achter onze keuzes omdat we uit teveel kunnen kiezen).

Vandaag ook afscheid genomen van Bert (nog eens een grote dank aan mijn schoonouders die hem gebracht hebben!) maar binnen 9 dagen zie ik hem al terug (yipee) dus het afscheid was niet te zwaar.

Miek, Michiel en onze 3 petekindjes zijn ook op bezoek geweest vandaag.  Miek en ik werden teruggekatapulteerd naar onze tienerjaren.  Praten en giechelen in ons bed tot een stuk in de nacht en dan 's morgens op de vingers worden getikt door een boze buurvrouw die blijkbaar niet had kunnen slapen.  We waren net 16 en op kamp :-)

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Op de Beeck Isolde:
    27 juli 2009
    op blog ''Alle berichten-verloren in de stad'', zit jij ineens op 25 AUGUSTUS!!! Deugeniet ge zijt geniept zonderons op stap? Of zijt gij echt verloren?....hihihi
  2. Leta jongmans:
    28 juli 2009
    Hoi Tonia.

Ik merk aan je schrijven dat je de waarde van het leven echt gevonden hebt..
    Het doet me goed je berichten te lezen..

Veel liefs leta