Fietsen

28 juli 2014 - Buonconvento, Italië

Ik heb sinds kort een hernieuwd respect voor de fietsers onder ons. Ik ben al een paar keer de auto gaan oppikken met de fiets na een wandeling en met de hellingen hier is dat serieus doortrappen. Ik heb het excuus dat ik maar een gewoon fietsje heb dat regelmatig doortrapt, maar ik moet bekennen dat ik toch al een paar keer ben moeten afstappen en te voet ben verder gegaan. Dit deed me denken aan Anneke en Rinze, die ik leerde kennen op mijn tocht naar Compostella en die altijd zo reisden. Petje af hoor! En super chapeau voor de mensen, zoals Els die reizen met de fiets. Of echte 'die hards' zoals Miek en Michiel die de Mont Ventoux beklimmen. Wat een kuit- en bilspieren moeten jullie hebben. Knap! Ik ben gewoon blij dat ik er iedere keer ben geraakt. Btw Els, Stan, Tom, Cathy en alle kids: begin maar al voor te genieten. We zijn nu in de streek waar jullie op vakantie gaan en het is hier ongelooflijk mooi!

1. Tomatto:
    28 juli 2014
    We kijken er alvast enorm naar uit om jullie over enkele dagen te kunnen verwelkomen in onze 'Casale Ulivo' in Arezzo. Vannacht vertrekken we voor een eerste tussenstop in de Franse Alpen. Op 2 augustus gaat het dan verder richting het mooie Toscane. Als al jouw reisverhalen en beschrijvingen slechts voor de helft kloppen, dan lijkt het daar een echt paradijs :-)

Keep up the fighting spirit, Toontje en Bert. C U soon

Kalekop & girls x