De andere weg

20 juli 2009 - Tannay, Frankrijk

Ik heb mijn plannen gewijzigd, ik ga niet meer via Le Puy gaan.  Het is een zware beslissing geweest omdat ik heb gehoord dat Le Puy echt prachtig is maar ik geraak er niet met mijn tijd.  Ik ga veel trager dan verwacht en dat is goed want ik geniet meer.  Le Puy gaat niet lopen en misschien doe ik het toekomst wel eens met een paar enthousiastelingen onder jullie.  Ik ga nu dus verder op de weg van Vezelay.  Ik heb vandaag ontdekt dat er van deze route 3 versies zijn en dat ik (onbewust) de langste, de moeilijkste maar wel de mooiste heb gekozen.  The story of my life :-)

1. Danny Braem:
    27 juli 2009
    En telkens weer opnieuw lees ik aandachtig hoe het met je gaat, Tonia. Ik reis een beetje mee! Coeruzje!
  2. Bogaerts Marina:
    2 augustus 2009
    Proficiat Tonia, hou de moed erin. Vezelay mag je zeker niet missen. Wij hebben Antwerpen -Santiago gedaan in 2000 volledig te voet, 3 maanden onderweg geweest, het was een enige ervaring , dit jaar gaan wij De camino Portugés doen van 12 september tot 17 oktober. Voor mij bekend te maken ik heb lang met uwschoonmama in de naaikursus gezeten daarom was ik ook op de hoogte van uw vorige voettocht naar Santiago;
    Houe de moed erin en we denken veel aan u
    Ultrea
    Marina