Vakantie

12 augustus 2009 - Périgueux, Frankrijk

Ik heb een dagje vrij!  Gisteren werd ik na een leuke tocht met Bernard opgepikt in Perigueux door Martine, een ex-collega van VAB.  Zij werkt en woont in de zomer in Aubeterre-sur-Dronne, een zeer gezellig maar ook zeer toeristisch dorpje dat toevallig ook op een Camino ligt ( de weg van Parijs).

Martine is een super-gastvrouw.  Voor ik het wist had ik een afspraak bij de kapper, had ik frisse kleren aan ( voor het eerst sinds 2 maanden voel ik terug een jeans aan mijn benen), was ik voorgestel aan haar vrienden en had ik een lekker maaltijd achter de kiezen. Vandaag heeft ze er voor gezorgd dat ik mijn was eens met een echte wasmachine heb kunnen doen ( leve de moderniteit, mijn kleren ruiken terug fris :-)), dat ik zalig heb kunnen rondplonsen in een zwembad en dat ik nu kan bloggen.  Dank je Martine!

Zo'n dagje vrij is zalig maar ik voel me wel heel raar, zo weg van de Camino.  Morgen terug op pad, yipee!

1. Mieke:
    12 augustus 2009
    Hey, Tonia! Ik laat me niet vaak horen, maar volg je wel hoor. Geniet ervan!
  2. Op de Beeck Isolde:
    19 augustus 2009
    Hé pelgrimke,
    Tof om je dagen regen en zon op afstand te volgen. Je stapter dapper en glimlachend door!Voorige week 12/8 - 16/8 paarden-trektocht gemaakt in Limburg.Ook zon en regen, maar zo niet te veel last van dazerikken! Kwaaie bloed stekers!!!So long, Isolde
  3. Babs:
    21 augustus 2009
    Blij te horen dat je geniet, doe zo voort zou ik zeggen! Thomasje zou zeggen "koe ping ping" lees: cool baby! Jammer dat je bordeaux al voorbij bent maar toch...