Het sprekende lichaam en Hans the magical host

14 juni 2009 - Brussels, België

Mijn lichaam spreekt, vandaag spreekt het zeer luid en het zeg "AUW".

De spieren in mijn kuiten en billen zeggen "He doe het eens wat kalmer aan".  Mijn rug zegt "Wat zit er allemaal in die rugzak zeg, gooi daar stande pede eens vanalles uit".  Mijn schouders zeggen " Wie heeft er godsnaam een BH uitgevonden? Weet die dan niet dat die bandjes in het vlees snijden als je een rugzak draagt".  Mijn kleine teentje zegt "doe die sokken eens wat beter aan of ik creëer een fikse blaar".  En dan zijn er nog allerlei spieren, wiens bestaan mij tot nu toe onbekend waren, die daartussendoor kletsen.

Gelukkig is er in Brussel een fantastisch adresje voor de vermoeide pelgrima.  Wil je eens lekker in de watten gelegd worden, bel dan even aan bij Hans, the magical host.  Willen je benen je niet meer verder dragen? Geen nood, Hans komt je ophalen.  Kom je uitgeput aan?  Hans hangt een hangmatje voor je op in de tuin.  Scheur je van de honger na een dagje doormarcheren? Hans zet een feestmaal voor je neus.  Doet elke spier in je lijf pijn?  Hans laat een lekker badje voor je lopen en vult het eigenhandig aan met gekookt water zodat het net die perfecte spierontspannende temeratuur heeft. enz... enz....  Even een kleine noot hierbij op vraag van magical Hans himself : deze diensten worden in de toekomst enkel aangeboden aan knappe en gewillige vrouwen :-)

Vandaag een speciale noot aan de papa's :  Wilfried en Theo.  Het is vadertjesdag vandaag en voor mij de moment om jullie nog eens te bedanken voor alles.  Jullie staan er altijd als Bert en ik jullie nodig hebben.  Wij mogen onze 2 pollekes kussen met zo'n papa's.  Dank u!

1. Kroketje:
    15 juni 2009
    Die Hans wil ik OOK wel eens leren kennen of werkt hij alleen voor knappe, gewillige vrouwelijke PELGRIMS???????
  2. Tonia:
    16 juni 2009
    Ge ziet Hans, ge hebt al touche :-)
    Kroketje hier is spijtig genoeg wel geen vrijgezel zoals ik was vergeten te vermelden. Ze is namelijk getrouwd met ene ... Hans :-)