Saint-Jean-Pied-de-Port

26 augustus 2009 - Saint-jean-pied-de-port, Frankrijk

Een dagje vakantie in het Mekka van de pelgrims.  Wasje doen, boodschapjes, blog bijwerken en recuperen van mijn eerste nacht tussen de snurkers.  Ik heb vannacht een voorproefje gekregen van wat er op me wacht de komende 35 nachten : een zeer internationaal gezelschap in de kamer ( Zweden, Korea, Australie, Frankrijk, Polen, Duitsland en Belgie waren allen vertegenwoordigd in onze kamer van 10), zware snurkers (zelfs met oordoppen onuitstaanbaar) en het geritsel van plastic zakjes vanaf 5u.  Ik ben moe maar ook tevreden.  Morgen stap ik Spanje binnen en begint er een nieuw hoofdstuk, yipee!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Op de Beeck Isolde:
    26 augustus 2009
    Hello Tonia,
    Plezier om met al die nationaliteiten mee te pelgrimmen. Nog meer menselijke individuele belevenissen tegemoed gaan.Hoop dat je in je spaanse taal ook spaans snurken onder de knie hebt!
    Houd het zo op peil! Tot volgende, Isolde
  2. mortier:
    27 augustus 2009
    Dag Tonia, Ik ben blij te zien dat het je goed gaat.Ikzelf heb mijn tocht moeten stoppen in Bar Sur Seine. De rug van mijn paard was te veel gekwetst om nog verder te gaan. Toch blijft er een zeer goede herinnering achter. Ik denk eraan om volgend jaar mijn tocht verder te zetten. Doorzetten hé