Kriebeltjes, kriebeltjes

9 juni 2009

Er zitten precies allemaal kleine beestjes in mijn buik en in het plekje tussen mijn hart en mijn keel.  Het kriebelt gelijk zot zoals ze hier zeggen:-) Nog 3 nachtjes slapen en het is zover! yipee!

Ik lijk wel nog 101 dingen te moeten doen. Ik heb net mijn do-do lijstje gemaakt en er staat veel te veel op naar mijn zin.  Ik wordt er een beetje onrustig van.  Er staat me niets anders te doen dan er gewoon in te vliegen zodat ik snel wat dingen kan schrappen.  Wat staat er zo allemaal op het lijstje? Fototoestel in orde maken, muziek op gsm zetten, bottinen, jas en tent waterdicht maken, mijn tentje als eens opzetten ( mij kennende sta ik anders binnen de week kei-hard te vloeken omdat ik het rotding niet in elkaar krijg :-)), volmachtjes schrijven voor Bert, apotheek in orde maken, inpakken, nog een mega-mega strijk doen (ik kan Bert er moeilijk mee laten zitten, ook al zie ertegen op zoals tegen een berg, letterlijk een strijkberg :-)), rugzak inpakken, verrassingkjes voor Bert verstoppen, route eerste dagen deftig uitstippelen enz.

Over de route gesproken.  Ik heb gisteren wat in de boekjes zitten kijken en wat kilometertjes zitten tellen en mijn initieel plan lijkt me toch iets te ambitieus.  Van hier naar Mechelen is het 37,3 km en van Mechelen naar Brussel ook zoiets. Ietsjes te zwaar voor de eerste dagen.  Ik ga de eerste dag dus wat vroeger stoppen (Bonheide vermoed ik) maar wel in Mechelen slapen.  De volgende dag wil ik dan terug beginnen stappen waar ik gestopt ben.  Van mijn brother from another mother Hans mag ik 2 dagen crashen bij hem in Brussel dus dat geeft me wat ademruimte.  Maandag wil ik dan naar Leuven ( a trip down memory lane, even mijn studententijd terug ophalen) en dinsdag naar Hoegaarden.  En woensdag dan op naar mijn tante'tje in Eghezee.  Dat is al genoeg gepland vind ik.  Allez ik ga er nu invliegen  De lastigste dingen maar eerst, de megastrijk dus, bah :-(  (aan de andere kant, het zal de laatste zijn in maanden, yipee :-))

1. Mark:
    Beste Tonia,

Veel succes maar vooral ook moed en volharding. Ik hoop dat het weer je bij de start wat mee zit (in 't zuiden komt dat van zelf wel in orde).

Ik volg je verhalen met interesse !

Mark
  2. Danny Braem:
    Allerbeste Tonia,

als je vertrekt met de glimlach en de lach die ik bij je afscheid vele malen heb mogen zien (waarvoor dank) dan gaat dat wel in orde komen. Kai Zen !

En stevige groeten,

Danny
  3. Op de Beeck Isolde:
    9 juni 2009
    Help help! ik ben in Duitsland en kom vrijdagavond terug, heb je berichte gekregen, kwestie woensdag. Ons R.V. was maandag of dinsdag . Heb een belangerijke vergaadering woensdagavond maar Serge is thuis en ik tot 18u45.Is het nodig kom je wel ergens oppikken!! Wacht op nieuws van jou Dikke kussen en goede stap. Heb mijn Laptop mee Isolde
  4. Lieve Dossche:
    Helaba Tonia,
    Je grote avontuur kan bijna beginnen (ik ben zenuwachtig in jouw plaats !)
    Geniet van de rust en de vrijheid, charmante dorpjes, adembenemende uitzichten, zonovergoten terrasjes, en zo veel meer, maar ... 'neem geen snoepjes aan van een vreemde :-)))) !!!
    Veel succes, Tonia, en tot... ?!
    je ex-collega, Lieve
  5. Véronique:
    10 juni 2009
    Hey Tonia,

Heel veel succes! Geniet van alle mooie dingen en van de tijd om te kunnen stilstaan, ontdekken en verder gaan! Veel liefs en tot mails! x Véronique
  6. annie:
    10 juni 2009
    Hey lieve Tonia ,
    Ik was zo blij je nog even te zien , alvorens je je rugzakje opneemt en vertrekt. Bedankt!!!
    het ga je goed lieve meid.
    Dikke knuffels,
    Annie
  7. Claire:
    11 juni 2009
    Tonia,

Veel succes en vooral doorzettingsvermogen op de momenten dat het een beetje minder gaat.
    Claire
  8. Ann:
    11 juni 2009
    Hi topper,
    Wat een onderneming en jij gaat dit maar even doen. Wij hier in Nederland volgen je natuurlijk ook en vinden je maar een stoere dame. van martijn en mij een dikke knuffel voor in je rugtas en heel veel succes.

Ann