Gevoed door de weg

4 augustus 2009

Mijn medestappers stellen zich series vragen bij de hoeveelheden voedsel die ik elke dag verorber.  Ik begin elke dag met een half stokbrood met een banaan of kaas.  Na een uur heb ik dan terug honger en begin ik te knabbelen op gedroogde abrikozen of noten.  Voor het middaguur is de tweede helft van mijn stokbrood meestal al verdwenen en als ik aankom rond een uur of 3 moet ik eerst iets eten voor ik aan mijn wasje en douche kan beginnen.  `s Avond slaag ik er dan ook nog in een hele 4-gangen menu te verorberen.  Bovenop al dat smul ik heel de dag van het fruit dat ik langs de weg vind.  Het is hier echt een fruit-paradijs: pruimen, appels, peren en braambessen bij de vleet en gratis en voor niets.  De weg voedt me :-)

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ilse D:
    12 augustus 2009
    Mmm, klinkt lekker ! En je hebt natuurlijk heel wat energie nodig op zo'n tocht.
    Hier gaat alles z'n gangetje, Eline en Morgan zijn enkele dagen bij mij geweest, lekker druk, en intss is tante Ilse ook besmet met de Pixarkoorts :-) Zolang het niet Mexicaans is ... ;-) Ik spaar en wissel dus volop kaartjes met collegaatjes.
    Wandel ze en tot schrijfs! Een dikke knuffel uit Sint-Niklaas (nou ja, momenteel nog Antwerpen).
  2. Danny Braem:
    12 augustus 2009
    Ha, braambessen... jaja, overal 'naturel' aanwezig.