Enkele weetjes

8 september 2011 - Figeac, Frankrijk

We zijn toegekomen in Figeac na een mooie laatste stapdag vol verrassingen.

Enkele weetjes over de reis van de 2 zussen :

Op 11 dagen stappen hebben we 257 km afgelegd.

Onze bobo´s, zoals de Fransen dat zo mooi zeggen, bestonden uit spierpijnen ( je had ons de eerste dagen ´s morgens uit bed moeten zien komen, echt 2 oude mekes :-)), blaren op de voeten van Wendy, schouderpijn, een knieblessure voor Wendy en ikzelf had voor de eerste keer van mijn leven een tentenitis aan de linkervoet.  Dit alles weerhield ons er echt niet van om super te genieten.

Ons dieet bestond overdag vooral uit krokante baguettes, kaas, chocolade (veel chocolade :-), koekjes en fruit. ( met uitzondering van het fruit dus alles wat we thuis bijna niet eten :-)).

´s Avonds werden meestal enorm in de waten gelegd door de Fransen met een voorgerecht, hoofgerecht, kaas en dessert.  I.p.v. afgevallen van alle beweging ben ik echt wel aangekomen.

Een van onze verblijfplaatsen was een Mongoolse yourt (en geen Yahourt zoals wel eens door Wendy werd verkondigd :-)).

We hebben enorm veel afgelachen met zijn 2 en het is een feit dat wandelen met de slappe lach zeer moeilijk is.

De Mjam Mjam Do Do werd door Wendy omgedoopt in de Miauw Miauw :-).

Tip : als je iets geels in je sla vindt denk er dan aan dat dit een gele tomaat kan zijn en dat je deze dus niet als een citroen dient uit te persen :-).